Stage lopen op een geitenmelkerij in Reboche - Reisverslagen van Esther Wijma - WaarBenJij.nu Stage lopen op een geitenmelkerij in Reboche - Reisverslagen van Esther Wijma - WaarBenJij.nu

Stage lopen op een geitenmelkerij in Reboche

Aansluitend op mijn opleiding ga ik ook een tijdje ervaring opdoen in het buitenland. Dit zal ik gaan doen op een geitenmelkerij bedrijf in Portugal in het plaatsje Reboche. Via deze site kunnen jullie al mijn belevenissen lezen. Ik zal zo vaak mogelijk hier iets opschrijven en jullie zo op de hoogte houden.

Veel leesplezier!

Liefs Esther

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2015

Laatste stageweek is van start gegaan

18 Juni 2015

Relaxende leven en werkende leven

13 Juni 2015

Lissabon it is!

09 Juni 2015

Derde werkweek

07 Juni 2015

Weekend in Portugal
Esther

Hee, mijn naam is Esther Wijma en ik ben 24 jaar. Voor mijn opleiding ga ik voor 5 weken naar Portugal om daar op een geitenmelkerij bedrijf ervaring op te doen! Via deze site hou ik jullie op de hoogte van mijn belevenissen, veel plezier met het lezen van mijn verhalen!

Actief sinds 22 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4096

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: